۲۰ آبان ۱۳۹۱

نظر شما در مورد این عکس چیست؟


 او پرنیا است. فرزند خردسال داریوش رضایی نژاد. دانشمند هسته ای که ترور شد. کودکی که از او سو استفاده میشود. نه سواستفاده جنسی. بلکه سو استفاده سیاسی
منبع عکس: فارس نیوز - اختتامیه نخستین جشنواره فعالان سایبری

۲۴ نظر:

  1. یک = پدر این دختر دانشمند هسته ای نبود ( یک شغل اداری که از طریق یکی از فامیلهای خود گرفته بود )
    دو = این بچه بیگناه مورد سواستفاده تبلیغاتی رژیم شده
    خدا همه ما را به راه راست هدایت کند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. na baba barikalla vaghean dame homa garm ba in hame adab va sharafat

      حذف
    2. از اینکه موجبات شادی و خندهٔ ما رو چپ و راست فراهم می‌کنید ،مچکرم

      حذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  3. متن را اصلاح کن. کودکان معصوم هستند.

    پاسخحذف
  4. فعلا خواهرت رو از زير كير بسيجها جمع كن تا بعد فقط بلديد حرف بزنيد!!!

    پاسخحذف
  5. نه زندگی آنقدر شیرین و نه مرگ آن قدر ترسناک است که انسان بخواهد شرافت خودش را بفروشد

    پاسخحذف
  6. برای همتون متاسفم. چه بسیجی چه مخالف.

    پاسخحذف
  7. خواندن نظرات پایین این نوشته، تنها یک جمله را به ذهن می‌آورد: از ماست که بر ماست :-(

    پاسخحذف
  8. xkvhdhsdnxknvjkasbm ,dfmnbm jnglfkb

    پاسخحذف
  9. دانشمندان هسته ای ایران در مراگز اتمی با بالاترین ضریب امنیتی نگاهداری و حفاظت میشوند. و بعید است بدون مخافظ در سطح شهر رفت وامد داشته باشند و ترور شوند . پدر این دختر قربانی شد برای بالا بردن قرت چانه زنی در مباحثات اتمی و تبلیغات مظلوم نمائی و امتیاز گرفتن از حریف .

    پاسخحذف
  10. از ایرانی جماعت بیشتر از این ادب و انسانیت بر نمیاد، با همه شماهایی هستم که نظر دادید، با همه ی شما مردم ایرانم، شماهایی که ادعای فرهنگ غنی 2500 ساله می کنید، من خجالت میکشم که بگم ایرانی هستم، تو اینترنت بی ادبی و بد اخلاقی ، تو ادارات توهین به ارباب رجوع ، تو بیمارستان های دولتی توهین به بیماران و احساس مسئولیت نکردن، تو جامعه بی اخلاقی و کلاهبرداری ، تو مساجد ریا و تزویر ...... تو پلیس رشوه و بی تربیتی و جنایت،(این دولت زاده ی خود ماست)اوف بر ما ...اوف...اوف (اگر این حاصل اسلام است...ای کاش مسلمان نبودم)

    پاسخحذف
  11. از اینکه موجبات شادی و خندهٔ ما رو چپ و راست فراهم می‌کنید ،مچکرم

    پاسخحذف
  12. از خود مطلب سرگرم کننده تر و آموزنده تر کامنتهای زیرشه . یعنی واقعا خنده دارید

    همگی. خیلی باحاله من اصلا خود مطلب رو نگاه نمیکنم فقط کامنتهای زیرش رو عشقه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای ول دمت گرم.نتیجه فرهنگ 2500ساله واسلام شده همین

      حذف
  13. با سلام. خیلی جالبه چند روز پیش اینجا مطلبی خواندم در باره اینکه مردم ایران را به بی عرضگی و غیره متهم کرده بودید و شاکی از اینکه چرا ملت اعتراضی نمیکند و غیره. با خواندن کامنتهای «جالبی» که اینجا ثبت شده و شما هم بعنوان صاحب این وبلاگ هیچ عکس العمل «لازمی» انجام نداده اید فکر کنم به جواب یکی از سوالهای زیادی که در آن مطلبتان اشاره کرده بودید رسیده ایم. سوال اینجاست که شما چرا هیچ اقدامی در برابر این کامنتهای زشت و سرشار از توهین نمیکنید؟ با پوزش، چنانچه به توالتی رفتید و آنجا کثافتی بود آیا سریع سیفون را نمیکشید؟ چرا اجازه میدهید وبلاگتان جولانگان یک عده بسیار معدود مریض جنسی که هیچ کاری بغیر از لودگی در این زندگی ندارند شود (و بعد ملت را به ناتوانی در اعتراض محکوم میکنید)؟ چرا به خوانندگانتان احترام نمیگذارید و سریع کثافتهای ذهنی فرد یا افرادی که احتمالاً عامداً چنین مینویسند را پاک نمیکنید تا حداقل وبلاگ شما محلی برای ترشح افکار مریض این فرد یا افراد مریض نشود؟ هم نوشتن چنین کامنتها و هم کمک به نشر و یا اشاعه چنین ترشحات کثیف ذهنی؛ ذهنیت خاصی میخواهد که باید باهاش برخورد کرد و فکر میکنم موقع آن رسیده که وبلاگ نویسان اجازه ندهند که تحت نام «آزادی بیان» وبلاگهایشان مورد استفاده چنین بیمارهای جنسی و عقده ای شود. در هر صورت جواب به سوالهای بالا به جواب سوالهایی که در آن مطلبتان بهش اشاره کرده بودید به احتمال زیاد کمک خواهد کرد. شاد باشید.
    صادق ج

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای صادق ج اینجاایران هست سویس نیست.این فحش هاهم مثل وعده غذایی برای ملت کرم زده ونابودشده ایران لازم شده.همینه روزبه روزهم بیشترمیشه.حالابشین روضه بخون

      حذف
    2. فردی که کامنت میگذاره یک نفر است و از چند ماه چیش شروع کرده زیر هر چست این وبلاگ فحش مینویسه. ایشون واقعا مشکل روحی روانی داره. با اینکار سعی میکنه خالی شه. من هم وقت کنم چاک میکنم . به هرحال در ایران اینجور آدمها هستند. شاید خودشون روزی سر عقل بیان.

      حذف
    3. خیلی ممنون که عکس العمل نشان دادید و کامنتهای مزخرف اون فرد معلوم الحال را پاک کردید. واقعاً حرکتهای بزرگ از چنین حرکتهای کوچکی شروع میشود. باور کنید. به هیچوجه نباید تسلیم چنین افکاری شد که «تاثیر ندارد» یا «کاری نمیشود کرد» و غیره. نمیخواهم بقول اون هموطن ناشناس که مرا مخاطب قرار داده «روضه بخوانم» اما باید باور کنیم که در وجود تک تک ما انسانها چه ایرانی و افریقایی و اروپایی و غیره مفاهیمی همچون وجدان و وطن دوستی و انسان دوستی و غیره وجود دارد و تنها باید به طرز صحیحی آنها را فعال کرد. متاسفانه ماها یاد نگرفته ایم چگونه میتوانیم در دیگران این بقول معروف دکمه ها را فشار بدهیم اما میتوانیم از خودمان شروع کنیم. برای من جای تعجب بود که هموطن آزادیخواه وبلاگ نویسی که مطالب جالبی در وبلاگ خود منتشر میکند چگونه میتواند ناتوان از واکنش به «مراجعه کننده» (آنهم از نوع وحشتناک آن) به وبلاگ خود باشد... مجددا ممنون و شاد باشید. صادق ج

      حذف
    4. ادای روشنفکری درنیار.امثال شمامردم بااخلاق ایران رو34سال پیش به این باطلاق ولجن کشید.جایی که بایداصلاحات می کردیدافسارتون رودادیدبه خمینی حیله گر.حالا"مدینه فاضله"میخواهید!!!به جان ایران موریانه انداختید.فروپاشی نزدیکه.شک نکن!

      حذف
    5. تصحیح:باتلاق

      حذف
  14. ساله نق میزنیم احتمالأ3400سال دیگه بازم فقط بایدنق بزنیم.سیستم توانایی روداره ازاین کودک استفاده تبلیغی کنه.مخالفین هیچ نوآوری کردندکه بازی روازسیستم بگیرند.هیچ!فقط نق زدیم!ملت هم اصلأانگارنه انگارکه نه گرونی هست.نه بیکاریه!خلایق هرچه لایق

    پاسخحذف
  15. الله اکبر.الله اکبر.الله اکبر.الله اکبر.الله اکبر.الله اکبر.مرگ برآمریکا.مرگ براسراییل.مرگ برمزدوران وطن فروش که به این کودک هم رحم نمیکنند.فقط بلندگوهاتون زیاده وگرنه کف روی آب هستید!

    پاسخحذف

بايگانی وبلاگ