۲۰ آبان ۱۳۹۱

تن پرور، بی عرضه - تو سری خور و همچنان پر ادعا

تا دنیا دنیاست، میکشند و در سرمان میزنند و خفه خون میگیریم. اگر سالها قبل، اولین زندانی سیاسی که در زندان کشته شد، مردم به خیابانها میامدند و سر تا پای حکومت را لجن آلود میکردند امروز موضوع ستار بهشتی پیش نمیامد. سال آینده در این روز موضوع ستار شده است چیزی مثل موضوع ندا. فقط یک عکس و یک یادبود و همین.  مگر تا امروز از اینها کم بودند؟ چرا باخودمون صادق نیستیم؟ ما ایرانیها فقط ادعا داریم. آنها هر روز یکی از مارا هم در زندان بکشند  تنها کاری که میکنیم بیانیه دادن و نوشتن در وبلاگهاست. چیزی که ثابت شده اثری ندارد. مثل همین کاری که من دارم میکنم. فقط نوشتم تا خالی شوم. ما بی عرضه ایم. آنها روزی ده تا جوان ایرانی را بدلیل سیاسی بکشند آب از آب تکان نمیخورد. ما تن پروریم و خانه نشستن و خواندن اخبار مرگ این و آن را به اعتراضات خیابانی ترجیح میدهیم. حقمان است بر سرمان بزنند.

۷ نظر:

  1. با سلام. راستش نمیدانم چه بگویم. بهترین کار این هست که بجای اینکه سر حمله را به ملت و مردم برگردانیم؛ به این موضوع بطور اساسی فکر کنیم که «چرا» اینگونه هست. راستش اکنون سالهاست که این جملات را میشنویم که چرا مردم بی تفاوت هستند و غیره؛ اما انصافاً هم شما و هم من یکی از این ملت. فکر نمیکنید و فکر نمیکنیم که چرا هر چند یکبار این ملت بیچاره یا جوانهایش به بیرون میریزند و مرگ بر و زنده باد میگویند و کشته میشوند و پس از مدتی وضع دوباره همانی میشود که بود؟ دلایل زیادی هست که باعث شده این وضع را «تحمل» کنیم. متاسفانه با شما موافق نیستم که «تنها» یادی از این عزیزان باقی خواهد ماند و بس. واقعیت این هست که عمل شجاعانه و خون و پیام این عزیزان پایه های حرکتهای اساسی و بزرگ را میریزند. هیچ ظلمی در این جهان پایدار نمانده و این ظلمی هم که سالهاست گریبانگیر مردم شده دیری نخواهد پایید که حداقل از صحنه سیاست و زندگی مردم برچیده خواهد شد. اما مردم را هدف قرار گرفتن و آنها را تن پرور و بی عرضه و غیره خواندن متاسفانه نه تنها کمکی به حل این مشکل نمیکند بلکه بنوعی خود مشکلی دیگر میشود. مردم کاری نمیکنند برای اینکه تاریخ برایشان ثابت کرده که هر حرکتی کرده اند نهایتاً دیگران ازش سوء استفاده کرده اند و دوباره آش همان شده و کاسه هم همان. این ملت و این کشور تا دلتان بخواد (حداقل در بین کشورهای منطقه) اعتراض کرده و خون داده؛ متاسفانه با شما موافق نیستم که حقمان هست بر سرمان بزنند. حق هیچ ملت و هیچ انسانی نیست که بر سرش بزنند. دلایل را باید جستجو کرد و اگر واقعاً دلمان به این کشور و این ملت میسوزد باید کارهای اساسی تری بغیر از تشویق توخالی ملت به اعتراض انجام داد... شاد باشید.
    صادق ج

    پاسخحذف
  2. مردم بچه هاشون برای امثال رضا پالانی ..موسوی ..یا تو به کشتن نمیدن ،، مردم هنوز انقلاب ۵۷ از یاد نبردن ، که بچه هاشون به کشتن دادن برای سرنگون نظام ستم شاهی و رسیدن به آزادی بعدشم یکی دیگه بدتر از خاندان پالانی شروع به دیکتاتوری و کشتن فرزندان ملت کرد ، حالا شما هم اگه ناراضی هستی از این وزییعت، میتونی بری خیابون برا خودت انقلاب کنی بعدشم رضا پالانی یا موسوی به قدرت برسه ،

    پاسخحذف
  3. چیزی نمیتوانام اضافه کنم، فقط از ما بی‌ غیرت تر وجود ندارد

    پاسخحذف
  4. شاید خودمون هم بدونیم چرا. اسلام عزیز. تا این دین در ایران در سر ما هست بیخیال ازادی

    پاسخحذف
  5. لطفا چند روز همین نوشته را تکرار کنید، می‌خوام ببینم چند تا ایرانی‌ این مطلب را مطالعه میکنند خواهش و ممنون

    پاسخحذف
  6. سالهاست که این چوپان با گرگها آشناست . ما را به چوب چوپانی فریفته اند . مردمی شده ایم بی عزت و بی کرامت ! گرفتار روزمرگی ! امروز یارانه می دادنند میدیدی که در بانکها چه خبر است .!! مردمی یارارانه ای / سهام عدالتی / کمیته امدادی / اهل سکه و دلار و سیب زمینی کیلوی چند ؟!!
    پر مدعای همه چیز دان / غره به فرهنگ رستم و سهرابیش و کوروش و تمدن چند هزار ساله اش !! ولی تو سر خور مشتی اخوند با عمامه و بی عمامه . غارت شده / تحقیر شده / مات و گنگ و بلاتکلیف . به قول دکتر کرمی : فقط در صف مرغ و گوشت و یارانه و در میهمانی ها بعد خوردن مفصل شروع به " چس ناله " می کند از روز و روزگار !! تا کی تا کجا این همه خفت و تحقیر و نکبت .....!!!!!

    پاسخحذف
  7. shoma befarma bejang ma be andaze khodemon khon dadim. shoma az koja hastid????

    پاسخحذف

بايگانی وبلاگ