۱۲ مرداد ۱۳۹۱

فیس بوک - بی فرهنگی - عقده های درونی - بیچارگی ما ایرانیان

واقعا چمون شده؟ یکی از صفحه های فیس بوک عکسی از یکی از شرکت کننده های سابق بفرمایید شام گذاشته و نوشته هرکی از سهیلا بدش میاد لایک کنه. حدود 19 هزار نفر در کمتر از چند ساعت لایک کردن. کامنتهای عجیب و غریب: اگه دستم بهش برسه تکه تکش میکنم. .... تو رو باید دار زد .... تو خراب هستی و ...
این خانم پارسال در این برنامه در یکی از قسمتها به بقیه امتیاز کم داد و برنده شد. من و شما چطور بخودمون اجازه میدیم اینقدر به یک نفر برای همچین کاری توهین کنیم؟ اون صفحه ای که این کار رو کرده و فقط برای لایک گرفتن همچین حرفی زده فرهنگش بالاتر از این خانم بوده؟ این عقده های درونیمون رو چرا سر بقیه خالی میکنیم؟ واقعا بی فرهنگ تر از اون خانم اینهایی نیستند زیر اون پست کامنت گذاشتند؟ 

۳ نظر:

  1. بله درسته حق با شماست ولی شما هم کمتر از اون آدمهای فیس بوک نیست تو رو خدا بیایید تو این وبلاگ که ایشون چی نوشتن.....نوشتن بی فرهنگ تر از اون خانم.. یعنی ایشون هم خودشون قبول دارن که خانم بی فرهنگ بودن چه جالب ! شما که دم از بی فرهنگی می زنی خودتم که کمتر از اینا نیستیکه... یک دفعه اون جمله بالا رو که نوشتی بخون بی زحمت. شما داری راست میگی...!!

    پاسخحذف
  2. کارایی که کرد با حرفاش خیلی زشت بود, فقط بحث کم امتیاز دادن نیست

    پاسخحذف
  3. کیرم توکس گوگوش جنده که این جانورام الفساده.این شبکه کثافت هم مال این جنده است

    پاسخحذف

بايگانی وبلاگ