۱۳ آذر ۱۳۹۰

روزنامه اطلاعات سال 1419 شمسی: بازخوانی تاریخ/ واکنش جنتی به موسوی خوئینی‌ها

در سال 1390 خورشیدی اتفاق جالبی افتاد.  موسوی خوئینی‌ها  به سن جنتی متلک انداخت. همان روز آیت الله  بعد از آنکه شنید محمد موسوی خوئینی‌ها به عمر درازش تیکه انداخته است در وبسایت رسمی خود واکنش شدیدی نشان داد که باهم میخوانیم:
 بسم الله الرحمن الرحیم.
به ویکیپدیا مراجعه کردم. شما متولد 1320 هستید. بنده هم 1305. فقط 15 سال اختلاف سنی داریم. رهبر انقلاب متولد 1318 هستند. آیت الله مصباح متولد 1313. میبینید؟ همه مان در حد هم سن داریم. فقط من کمی از شمابزرگترم. نمیدانم چرا اسمم بد در رفته و در سایتهای منافق حتی من را به نسل دایناسورها نسبت میدهند. دیگر طاقتم تمام شده . چقدر خفت؟ چقدر خواری؟ چرا همه ملت ایران دست بدست شده اند و مرا مسخره میکنند؟ مگر من چه هیزم تری به شما فروختم؟ بس است. با فرزند انقلاب این کارها را نکنید. من پسرم را کشتم چون از دین خارج شده بود آنوقت شما با منافقین یکی شده اید و به سن من متلک میندازید؟ چقدر من بدبختم. چقدر من منفورم. خدایا مرا بکش که دیگر طاقت این همه حقارت را ندارم.

 تاریخ نوشته بر میگردد به 1390 شمسی. آیت الله جنتی بعد از سرنگونی رژیم خامنه ای تا کنون در زندان به سر میبرد و هنوز همان شکلی است.
روزنامه اطلاعات
1419 خورشیدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ