۱۲ تیر ۱۳۹۱

به چه قیمتی؟

دوست دارم با زبانی خودمانی و مهربان دو کلمه با هموطنان ایرانی بسیجی یا همان ساندیس خوران صحبت کنم.اگه یادتون باشه توی انتخابات 3 سال پیش وقتی مردم اعتراض کردن عده ای کشته شدند و خیلی ها زندانی. از اون به بعد ما دو گروه شدیم دشمن همدیگه. ما شما رو ساندیس خور نامیدیم و شما ما رو منافق و اجنبی و هزار جور صفت دیگه. ولی امروز میخوام مثل دو تا ایرانی باهم حرف بزنیم. خیلی از شماها ساندیس خور نیستید و به راهی که میرید اعتقاد دارید. منظورم همون راه ولایته.  با نظام سرمایه داری مشکل دارید. استکبار جهانی. هموطن، من هم مشکل دارم. بذارید خیلی ساده بگم. باور و اعتقادی که به ولایت دارید به من ربطی نداره ولی باید بدونید سرانجام این راه به کجا ختم میشه. کشور ایران رو الان چه کسانی اداره میکنند؟ سپاهیان. ایران به یک کشور نظامی تبدیل شده . فکر میکنید بعد از مرگ خامنه ای که اینقدر دوستش دارید عاقبت ایران چه میشود؟ مصر را 80 سال است که نظامیان کنترل میکنند. حدود 40 نفر اون بالا هستند و همه کاره مملکتند. حتی با رییس جمهور جدید. پاکستان چطور؟ آنجا را هم سالیان درازیست نظامیان اداره میکنند. رییس جمهورشان یکم تند بره دوباره کودتا میکنند و یکی دیگه رو میذارن سر کار. چرا؟ چون زور دارند. چون قدرت و اسلحه دارند. سپاه ایران زمان جنگ به ایران خدمات زیادی کرد. اما بعد از اون و در زمان رفسنجانی شروع کرد به تغییر مسیر و امروز به قدرتی تبدیل شده که هیچ قدرتی در مملکت توانایی مقابله باهاشون رو نداره. هموطن ایرانی. کشور ما در 50 سال آینده چه سرنوشتی خواهد داشت؟ فکر میکنی اگر اینها بمانند، فرزندان این سپاهیان جای پدران خودشون رو نمیگیرن؟ فکر میکنی بهمین راحتی قدرت رو رها میکنن؟ کمی فکر کن و بدون تعصب بیا به ایرانت فکر کن. میدونم برای یک سری ارزش ها داری مبارزه میکنی. ولی به چه قیمتی؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ