۱۰ بهمن ۱۳۹۰

اکبر امینی: من در انتخابات شرکت نمیکنم.

قهرمان سبز 25 بهمن پارسال که با نماد سبز بالای جرثقیل رفت، در فیس بوکش آورده است من در انتخابات شرکت نمیکنم

متن نامه بدین شرح است 

من در انتخابات شرکت نمیکنم.
بنام خالق یکتا
با درود و سلام به روح پاک شهدای راه آزادی و با درود و سلام به خانواده های شهداء و اسیران راه آزادی.
ابتدای عرایضم سخن دل با اقای پرزیدنت احمدینژاد !
آقای احمدی نژاد
در حال حاضر با توجه به شرایط و وضعیت بد معیشتی مردم در جامعه که هر روز بسیار اسفبارتر و خانمان سوزتر از گذشته میشود و با توجه به اینکه قشر ضعیف جامعه روز به روز ضعیف تر و برعکس قشر مرفح بیش از پیش غنی تر میشود، به طوری که با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و نتیجه وارونه ای که تا به امروز داشته است ، هر چقدر که رو به جلو پیش میرویم فشار تورم و گرانی ناشی از این طرح هر روز فزاینده تر و آثار مخرب آن بر مردم نمایان تر میشود.
حال چگونه است که هر روز وضعیت تولید ، کار و صنعت در جامعه ، وضعیت فرهنگیان ، کارگران و اخراج آنان و تعویق حقوقشان بدتر از پیش میشود و هیچ مسئول و مرجعی پیدا نمیشود تا به درد و مشکلات آنها رسیدگی کند. اما آن وقت بیخ گوش آقایان، اختلاس 3000 هزار میلیاردی میشود و آب از آب تکان نمیخورد و در این مورد فقط عده ای دانه ریز را گرفته و دانه درشتها توی ویلاهایشان به ریش این مردم میخندند.
از اینها که بگذریم دهها مورد دیگر از مشکلات و معضلات جامعه همچون : افسردگی ، خشونت ، فقر ، رکود بازار کار ، اعتیاد ، اختلاس، طلاق ، بیکاری ، فسادهای مالی ، تصادفات جاده ای ، حوادث ناگوار هوایی ، نقض حقوق بشر ، تحریم بخاطر سیاستهای اشتباه و غلط و غیره... به چشم میخورد. آقای احمدی نژاد آیا این درست است، امروزه هر تهمت و ناروایی را که میخواهند به افراد نسبت میدهند، هر آماری که تصور میکنند منتشر میکنند و همه اینها به این دلیل است که آقایان فکر میکنند صدای طرف مقابلشان دیگر به جایی نمیرسد، اما نمیدانند که این مردم هستند که میشنوند و می فهمند و شرایط بد اقتصادی و سیاسی را می بینند و آنها هستند که راه و حرکت درست را در آینده ترسیم خواهند کرد.
آقای احمدی نژاد تو را به خدا این همه ظلم با توجه به این گرانی افسار گسیخته امروزه در جامعه رواست، به خاطر چی و برای چه ؟ براستی چگونه میخواهید پاسخ خداوند عالم باشید.متاسفانه تمامی این اعمال را که بر سر مردم می آورید با نام دین و اسلام انجام میدهید ، که همین رفتارها نیز باعث ضربات جبران ناپذیری به دین و اسلام خواهد شد.
آگاهی مردم ما نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی امروزه در کشور از قبل بیشتر شده است، پیشتر اکثر مشکلات مردم و جامعه از عدم آگاهیشان بود ولی حالا وضع فرق کرده مردم آگاهتر شده اند و این آگاهی ها روز به روز بیشتر میشود و با سرعت فزاینده ای رو به گسترش میباشد.
اینجانب با توجه به وضع بد موجود درجامعه واوضاع نابسامان کشور و دروغ و دغل بازی آقایان که گوشه ای از آن را به سمع و نظرتان رساندم ، اعلام میکنم از این ببعد در هیچ یک از انتخابات آینده شرکت نخواهم کرد...
آری من به دلایل ذیل درانتخابات شرکت نخواهم کرد.
بخاطر وضعیت بد اقتصادی و فاجعه آمیز در جامعه...
بخاطر وعده های تحقق نیافته شما آقایان و ساده انگاشتن و تحقیر مردم ایران...
بخاطر عدم اهدای ۱میلیون تومان وام برای هر کودک...(دروغ )
بخاطر عدم ایجاد اشتغال برای 5/2 میلیون نفر درسال... (دروغ )
بخاطر عدم واگذاری هزار متر زمین به هر خانواده ایرانی برای ساختن ویلا و باغ ... (دروغ )
بخاطر عدم زمان قریب الوقوع بودن کاهش قیمت ها با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها... (دروغ )
بخاطر عدم کاهش قیمت مسکن و اجاره‌ ، که تاکنون کاملا وارونه محقق شده است... همه حرفهایت دروغ و بازهم دروغ.
با توضیحاتی که اینجانب برایتان شرح دادم که مطمعنا تمامی مشکلات و معضلات موجود حال حاضر در کشور نمیباشد ، بنده تصمیم گرفته ام با توجه به شرایط موجود، دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نکنم و با نه به انتخابات پیش رو ، بیش از این، این همه ظلم ، بی عدالتی و تحقیر را تحمل ننمایم.
آری شاید بتوانم با نه گفتنم به این انتخابات، بیش از پیش صدای ضجه ها و ناله های مادران نداها ، سهراب ها و شهدای راه آزادی و جنبش سبز را به گوش جهانیان برسانم .
آری من در انتخابات شرکت نمیکنم بخاطر سرکوب شديد نهادهای مدنی ، جنبش های دانشجويی ، زنان ، کارگران ، معلمان ، وکلا و سنديکاها ، اقليت های قومی و مذهبی و دگر انديشان.
بخاطر کشتار خونین جوانان ایران زمین در سال 88 و بعد از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری.
بخاطر زندانی کردن معترضین به انتخابات سال 88 و به بند کشیدن آزادیخواهانی که تنها بدنبال رای خود بودند.
بخاطر به بند کشیدن رهبران جنبش سبز آقایان موسوی و کروبی.
آقایان به کجا چنین شتابان...!؟
به امید رهایی ایران.

اکبر امینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ