۲۸ شهریور ۱۳۹۰

این پیغام دعوت به یاری مجید بهرامی است. این متن فقط چند دقیقه از وقت شما را می گیرد.

دوستان و آشنایان عزیز
مجيد بهرامي بازيگر جوان تئاتر و سينما كه مدتي است با بيماري سرطان دست و پنجه نرم مي‌كند به سرطان مغز استخوان مبتلا شده. او مشغول بازي در نمايش «عجايب‌المخلوقات» رضا ثروتي بود كه به دليل بيماري‌اش از بازي در اين نمايش باز ماند و گروه اجرايي اين نمايش هم اجرايشان را در سالن شماره يك تماشاخانه ايرانشهر متوقف كردند.
اين بازيگر مدتي در بيمارستان بستري شد تا شرايط جسماني‌اش مساعد شود و بتواند به خارج از كشور سفر كند.در اين مدت مديران هنري به ديدار او آمدند و اطمينان دادند تمام حمايتهاي لازم را براي اعزام او به خارج از كشور انجام خواهند داد و حالا هنرمندان تئاتر و دوستان مجيد بهرامي اميدوارند اين بازيگر جوان همچنان از همراهي و حمايت مسوولان برخوردار شود.
مجيد بهرامي ، بازيگر جوان تئاتر تاكنون در نمايش‌هايي همچون «سيا‌ها» ، «خانه در گذشته ما» و... بازي كرده است. او سال گذشته بعد از مدتها دوري از صحنه با بازي در نمايش«عجايب‌المخولقات» به كارگرداني رضا ثروتي بار ديگر به تئاتر بازگشت كه اين نمايش به عنوان اثر برگزيده بيست و نهمين جشنواره تئاتر فجر انتخاب شد.


اما... هفته گذشته مجيد بهرامي به آلمان بدرقه شد. برايتان مينويسم جون در درمان مجيد يك پیچيدگي اتفاق افتاده كه خيلي سريع به ١٥،٠٠٠ يورو احتياج دارد.
نوع مغز استخواني كه براي مجيد در ايران تعيين شده است ناقص است. حتي يكبار دكتر از ايران از بانك مغز استخوان در توبينكن نوع مغز استخوان مجيد را جستجو كرده است كه جواب شنيده است كه كد مورد جستجو ناقص است. اما دكتر از ايران مكاتبه را ادامه نداده است.
مجيد ميتواند بيوند نيمه از طريق خواهرش شود اما بزشكهاي او ترجيح ميدهند جستجو كنند تا شايد نوع كامل مغز استخوان مجيد را بيدا كنند. بيوند كامل خطرات كمتر و احتمال موفقيت بيشتري دارد. مجيد امروز شيمي درماني را تمام كرده است. جهارشنبه اينده ازمايش مغز استخوان نشان ميدهد كه ايا شيمي درماني موفق بوده است.
اكر جواب مثبت باشد دكترها بلافاصله بيوند را انجام ميدهند و اجازه ندارند زمان از دست بدهند. براي همين دكترها ارزو دارند از فردا جستجوي نوع مغز استخوان مجيد را شروع كنند.اما اين امر به ١٥،٠٠٠ يورو ي اضافه احتياج دارد كه در ليست قيمتهاي بيمارستان نوشته نشده است

سريعترين راه شايد دوستاني باشند كه هر يك با كمك خود مشكل را حل كنند. ١٥،٠٠٠ يورو بول زيادي است. اما 1500دوست هر كدام با ١٠ يورو ميتوانند مشكل را در يك روز حل كنند.مهم داشتن ١٥،٠٠٠ يورو نيست بلكه داشتن ان در كمترين زمان ممكن است. ميتوان اميدوار بود كه مجيد به شيمي درماني اول جواب دهد و مشكل ديكري هم در درمانش بيش نيايد تا از بول واريز شده به حساب بيمارستان براي شيمي درماني دوم اين ١٥،٠٠٠ يورو عودت شود.

فرصت کمی داریم... به امید سلامتی مجید.
لطفا این پیغام را به دوستان خود در هرجای دنیا بفرستید.


دوستان هنوز هم به کمک های شما نیاز داریم امروز 27 شهریورِ و تا چند هفته ی دیگه شیمی درمانی شروع میشه پس هنوز میشه کمک کرد

Iran:

Bank e Parsian: 02-00964145-009
Card be card: 6221-0610-0075-6900

ضمنا این حساب به اسم مجید بهرامی می باشد.

Germany:

Bank Account:
Hamed, Mohammad Taheri
IBAN: DE54 6005 0101 7800 0819 09
SWIFT Code: SOLA DE ST

Lotfan neveshte shavad Madjid Bahrami/Uni-kliniken Tuebingen


منبع

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ