۲۸ مهر ۱۳۹۱

دختری که فراموش شدنی نیست


۱۴۷ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. in khanom kie ke faramosh shodani nis?

    پاسخحذف
  5. neda hamishe zende ast. khamenei hamin alanesh ham ye jasade motaaffene.

    پاسخحذف
  6. روحش شاد بيگناهي كه قرباني سياست هاي نادرست شد اما متاسفم براي كساني كه جز چرت وپرت چيزي بلد نيستند .

    پاسخحذف
  7. سلام سرپرست وبلاگ

    ندا و نداها هرگز فراموش نخوهند شد. ممنون بابت حذف کردن کامنت‌های این ناشناس. از کامنت آخرش معلومه که کامنتهای اولیش چی‌ بوده که شما مجبور شدین حذفشون کنین! جالبه که طرفدارای ولایت رو حتی از کامنتاشون هم می‌شه تشخیص داد. درست مثل همون نامردی که دختر رفسنجانی رو با ادبیات خاص خودش تهدید میکرد. خیلی‌ جالبه که همهٔ طرفدارای ولایت افکار واحدی دارن و افکارشون توی ادبیاتشون نمایان می‌شه. خدا رو شکر که دشمنان ایران و ایرانی، که همون طرفدارن ولایت هستن، از دار و دسته‌ احمقان هستند.

    پاینده باشین.

    پاسخحذف
  8. پاسخ‌ها
    1. تقصیر نداری. معلومه که عربها با ممه های ننه ات خیلی حال میکردن، انهم وقتی تو داسجهتی واسه ننه و آبجی ات جاکشی میکردی و مواظب بودی که نبادا به مشتریای ننه ات بد بگذره.

      حذف
    2. تقصیر نداری. معلومه که عربها با ممه های ننه ات خیلی حال میکردن، انهم وقتی تو داشتی واسه ننه و آبجی ات جاکشی میکردی و مواظب بودی که نبادا به مشتریای ننه ات بد بگذره.

      حذف
    3. khodet va nanat va zanet malome ke kheili midin ke inghadr zehnet monharefe

      حذف
    4. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

      حذف
    5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

      حذف
    6. for such a sick minded Iranian
      I'm deeply sorry and ashamed

      حذف
    7. khosro joon be maman salam beresoon, dafeh degeh behesh anam midam.

      حذف
    8. خسرو قدیری و امثال ایشون :اگر تو همین وضعیت الان نظام اگر به گفته هاتون ایمان دارید اولا لطفا با اسم مستعار پیغام نذارید ویا آدرس بدید با هم بیشتر آشنا بشیم !!!!تو و امثال تو مثل عباس کارگر جم که هویتشون و عوض میکنن یعنی همین الان مرده اند و این قضیه ربطی به ناموس آدما نداره چون احتمال داره خانواده تو عقاید تو رو نداشته باشند.والسلام.

      حذف
    9. اقای قدیری حرامزاده اگه تخم پدرخودت بودی این حرفها را نمیزدی این حرفها برامادرت وخواهرت خودت خیلی برازنده است مطمئن باش ایرانی نیستی یا از تخم اعرابی یا افغانی هستی

      حذف
    10. kheyli namardi mage khodet namoos nadari ke be mardom inghad kasif negah mikoni. cheghad heyfe ke amsale shoma ham irani khodeshoono midoonan. kash yek sadome neda mardanegi too vojoodet bood.

      حذف
    11. ajab ostade daneshgahi, to kelashatam hatman tadrise masaele jensi mikoni, va yek hali ham be daneshjohaie dokhtar midi are?

      حذف
    12. پاسخ از خسرو قدیری
      نخیر، بنده استاد نیستم، استادیار هستم و مهندسی الکترونیک درس می‌دهم و زن و بچه دارم و با دانشجویان دختر، عم غیرقانونی است و هم به من با سن شصت سال حال نمی‌دهند و هم اینکه اگر فکرش را هم بکنم، زنم پدرم را در‌می‌آورد. آن ندا خانم هم این قهرمانی که شما ازش ساخته‌اید نبود. یک نفر بود که با استادش هم معلوم نیست چه سر و سری داشت و رفته بود تماشا و تصادفی تیر خورد بهش و توی تظاهرات هم شرکت نکرده بود. ایستاده بود یک گوشه‌ای نکاه می‌کرد. و اینکه من یا هر کسی مثل من بتونه به آن عکس نگاه کنه و متوجه پستانها و عناصر دیگرش بشود و یک چیزی فکر کند، هرچیزی که فکر کند، مستوجب اینهمه فحش که اینجا به من نوشته‌اید نیست. بروید در افکار خودتان ببینید چه چیزهای نهفته‌ای دارید که جرئت نمی‌کنید به کسی بگویید، من به قول آمریکایی‌ها
      out loud
      فکر کردم.

      حذف
    13. Ghadiri jan edame bede be harfat to mesle inke ravanet paake, are babajoon to ziyad sakht nagir omidvaramm har che zudtar shafa payda koni

      حذف
    14. خسرو اگه دخترت بود اینجوری فکر می کردی؟ کیرم تو عقایدت . ببین کی چوب این حرفت بخوری این نوشته ها دور سرت بچرخه. ولی پشیمونی فایده نداره.

      حذف
    15. از کوزه همان تراود که در اوست ! از امثال این . . . چه توقعی می شه داشت ؟ ( حیفم اومد که حیوون خطابش کنم )

      حذف
    16. انتظاری جز این از امثال تو ساندیس خور ندارم.

      حذف
    17. adami ke paeen taneh yek adame mordeh fekr koneh bayad bere bemire

      حذف
    18. be esme khosro ghadiri omadi cherto pert minevisi on bandeh khoda ham az hame ja bikhabar !!!!!!!!!

      حذف
    19. خوب از اون بهتر خواهر مادرت و زنته كه فيل كس روزگارند و حتي يه دوجين زنگي سياه مست هم نميتونن آتيش شهوتشون رو خاموش كنن!تو هم كه ماشالا يه قرمساق سايبري مادر قحبه خود فروشي! ريدم تو دهن كثيفت بيمار رواني جنسي!!!!!

      حذف
    20. راستشو بگو خسرو خان!چند بار با خوندن اينهمه فحش به ناموس و خواهر مادرت ارضا شدي؟!!! خيلي كلكي! مفتكي داري حال ميكني ها!

      حذف
    21. دست از سر این بدبخت خسرو بر می دارید ؟ راست میگه خب بنده خدا !

      حذف
    22. بابابزرگ خسرو!
      ظاهرا دستت رو جا رفتی و مدعی ای خیلی هم خانواده داری و فقط یک کم اینجا با دیدن این عکس حالی به حالی شدی و شروع کردی بلند فکر کردن. باکی نیست، فقط بی زحمت نتایج ترشحات بلند بلندت رو ببر تفدیم همسر مربوطه کن تا زودتر یک فکری به حال عقده های فرو خورده شصت ساله ات بکنه (حیفه به خدا با دیدن همچی عکسی این همه رنج می کشی زنت بی خبر باشه).

      حذف
  9. LANAT BE DENTON VAGAN AZ TARZE FEKR KARDAN O HAFZADANETON MESH SHNAKTETON MALA CHE GOROHE HASTEDT
    KODAYASH BEYAMORZ

    پاسخحذف
  10. Khosro joon, to ham hamchin koone badi nisti yeh rah o dari

    پاسخحذف
  11. ندا هرگز فراموش نخواهد شد.

    اما این حرامزاده‌ هایی هم که‌ چرت و پرت میگویند در مورد ایشان هم فراموش نخواهند شد.

    در آینده‌ از ندا نام نیک و از اونها به‌ عنوان کثیف ترین مردم تاریخ یاد خواهد شد.

    شمایی که‌ حتی از دیدن اندام خواهر و مادر خود شهوتی میشوید از حیوانات هم کمتر هستید.
    هیچ حیوانی را ندیدم که‌ چنین رذل و وقیح باشد که‌ شمایید :|

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز زیاد عصبانی نشو. یادت باشه که آخوندها قبل از مشروطه به شغل شریف!!! "باجگیری از فاحشه خانه ها" مشغول بودند. این جماعت حقیری هم که اینجا خیلی حشری میشن، احتمالا پادوهای همین آخوندها توی فاحشه خانه ها بودند. مطمئن باش با سقوط این حکومت، این جماعت باید برگردند سر همین شغل شریفی!!! که قبلا داشتند. از جمله خسرو از حوزه سن خوزه باید بره تو شهر نو در حوزه دلغوز اباد کار بگیره

      حذف
    2. مامانت عجب کونی داره ولی به کون نوه احمدجنتی نمیرسه

      حذف
  12. زنده باد نام و خاطره ندا آقا سلطان نماد و سمبل آرمانهای دموکراتیک ملت ایران و جنبش مترقی ان و ننگ و نفرت بر مزدوران کثیف رژیم در هر جای دنیا. به امید نابودی حکومت شیخ با تمام مزدوران و دسته بندیهایش.

    پاسخحذف
  13. داداش جیگرعزیز قربونت فدات نیستی بیبینی این ملت نامرده!عوضیه!بالای صدنفر سال ۸۸کشته شدند.یکی هم ندا.آخرش چی شد؟؟برای کی ؟؟واسه چی؟؟؟؟؟این ملت ناجوانمردکه ازهم می دزدند!حقشه بشه مثل سوریه،ازقحطی وبمباران نابودبشه‏(خودم هم جزوش‏)‏

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز من، منظورت چیه ، "برای کی؟" برای خودمان. برای ایران که به همه ما تعلق داره. برای کشوری که از ما دزدیدند. برای جوانی و هزارها آرزویی که این ارازل به باد دادند
      بعد هم عزیزم میخواستی چی بشه. متاسفانه برخی بدنبال سراب اصلاحات و کارگزاران کثیف نظام ولایی از قبیل میر حسین موسوی، چماقدار دهه ۶۰ و نخست وزیر محبوب خمینی راه افتادند.بعد هم که سرکوب شدید شد، جنبش را رها کردند. نگاهی به مردم باشرف سوریه بینداز و ببین که چطور جنبش خودشان را رها نمیکنند. چهار تا کشور خارجی دارند به بشار اسد در سرکوب ملتش کمک میکنند، جمهوری اسلامی، چین، روسیه و کره شمالی. حزب الله لبنان هم که جای خود دارد. معذلک این مردم از پا ننشستند. دارند مثل مردم لیبی بطور مسلحانه از جنبش خودشان دفاع میکنند. ما در سال ۸۸ کدامیک از اینکارها را کردیم. معذلک تا همانجا که رفتیم، برای خود احترام و عزت در دنیا بدست آوردیم. برای اولین بار در دنیا حساب ملت ایران از جمهوری اسلامی جدا شد و تازه این اول کار است.

      حذف
  14. هزاران بار مرگ بر تو وافکار کثیفت خسرو قدیری هرزه !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من که اقلاً اسم خوم را گذاشتم. شماها هیچکدام جرئت ندارید اسم بگذارید، همه "ناشناس" هستید. زندگی زیباست و غیر از شراب و کباب و موسیقی و منظره قشنگ و کتاب و فیلم خوب و البته موضوعات زیر شکم(که مدتش هم محدود است به ده بیست سال جوانی) دیگه آدم برای چی زنده است؟ بعدش هم که می‌پیوندیم به میلیونها میلیون اتم و ذرات ریزتر و هیچ می‌شویم می‌رود، الان هم هیچی نیستیم در مقایسه با عظمت عالم. تنها چیزی که می‌مونه اینه که این سی چهل سال رو خوش باشیم تا حد ممکن. خسرو قدیری، سن حوزه، کالیفرنیا

      حذف
    2. یکی از همسایه هات۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۲

      میشه شماره تلفن بدی؟ دوست دارم واسم ساک بزنی .ازت خوشم اومد به قول خودت میخوام ازت لذت ببرم.جان مادرت شمارتو بده . به مقدسات قسم میخورم که نمیکشمت فقط میخوام باهات سکس کنم.جان پدرت شمارتو بذار همینجا . این طلسم بشکن تو واقعا شجاعی تو یه بت شکنی خوسیییییییییییییییییییییییی. تو هیچ چی نیستس میبینی ؟ همه یاد کیرشون می افتن فقط با این کارت تونستس به خودت و ماها بفهمونی که با الت مقایسه میشی و اصلا مهم نیستی مریض هم نیستی تنهایی و ترد شده مثل کیر. اصلا مهم نیستی.

      حذف
    3. پاسخ از خسرو قدیری
      آقای "یکی از همسایه‌هات"
      شما خیلی مشکل داری. اولاً من همجنس باز نیستم که بخواهم با شما اعمال جنسی انجام بدهم. شما اگر هست(که از نوشته‌ات اینطور برمی‌آید) باید بروی یک نفر مثل خودت پیدا کنی. ثانیاً، اگر هم همجنس‌باز بودم، شما می‌خواهی من شسصت‌ساله به شما "ساک" بزنم؟ حرف منطقی را با حرف حساب جواب می‌دهند نه با اینکه تلفن‌ات را بده برام ساک بزن. شماها هستید که می‌خواهید ایران را نجات بدهید؟؟! لابد فردا هم می‌خواهید خامنه‌ای برات ساک بزنه. خیلی جان عمه‌هایت مبارزه می‌کنی با آخوندا. اگر همسایه‌ام هست، تلفن من لیستد است و به دانشگاه هم می‌توانی زنگ بزنی. من تلفن‌ام را در یک جای عمومی مثل اینجا نمی‌گذارم. اما حرفت بوی تهدید می‌دهد و تهدید(اقلاً در آمریکا) غیرقانونی است و اگر شما جرئت داری تلفن‌ات را بده تا من بدهم به اف بی آی.

      حذف
    4. یکی از همسایه هات۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۲

      تهدید نیست ببینمت میکنمت. اگه تو همجنس باز نیستی بهت برمیخوره واسم ساک بزنی پس چرا فکر میکنی دختر مردم جندس؟ پیدات کنم شیشه نوشابه کوکا تو کونت میکنم جلوی اف بی ای . زن و بچتم میگام که حالشو ببری. تو که تخم نداری گوه میخوری کیر اضافه میخوری. ننه امثال تورو باید به خر کشید.کیر خر تو کس ننت.

      حذف
    5. خسرو جان ناراحت نشو کیر تو روح پدرت.شاشیدم تو قبر ننت.

      حذف
    6. آقای مثلا خسرو قدیری ریدی به خودت نه؟ پشم هات از اون قضیه ریخته بود نه؟ این اولشه. اینجوری نیتونی انتقام بگیری بد بخت این کارا قدیمی شده.

      حذف
  15. شمایی که میتونی راجع به یک آدم مرده اینجوری حرف بزنی من رو نه عصبی میکنی نه نگران...فقط برای کشورم متاسفم که فرهنگ مردمش این قدر پایینه و ادبیات حاکم جامعه بیمارمون تا این حد سخیفه...متاسفم...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حضرات : محمد - علی - حسین و .... اینا همشون مردن . ارزش بعضی مرده ها از زنده هایی امثال تو بیشتره ...

      حذف
  16. ندا؛ندای آزادی ندای وطن.

    پاسخحذف
  17. تو مایه ننگ نه ایرانی بلکه انسانیتی .امثال تو خیال میکنید که با پاچه خواری آخوندها چیزی میشوید . ببین امثال اکبر عبدی و شریفی نیا و هدیه تهرانیها و............ تو که چرک پای آنها هم نیستی فقط یک سگ پاچه گیر عاقبتت هم صد البته بر همه روشنه .!

    پاسخحذف
  18. باباوالامن باقدیری موافقم.بایدزندگی کرد.ولی نه باتوهین.اکثریت جووناتوایران هم میخواندزندگی کنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخ از خسرو قدیری

      مرسی

      قربون آدم فهمیده

      حذف
    2. قديري؟؟؟؟؟؟ ايشيم او گن آزوواا! دلي گوت ورن سن!!!!! سچيم او يالان دكترا وا!!!
      اله گويوم گوتووا اوستوراغين كال چيخااا!

      Grey Wolf from AZ

      حذف
  19. خسرو غدیری تو دقیقا نمونه یک آدم بی غیرت و لاشی هستی که در بالا همه تو و خانوادهات را توصیف کردند و از اینکه خودت میا ایی و مرتب با توجیه هات میگی گه خوردی خوشحال شدم و همینطور نظرات دیگران را به آن سالهای که گفتی و مادر و آبجیتو تو اون سالها دیدی و لذت بردی خاک بر سر بی غیرتت حوصله ات سر نره بقیه اش رو بخون تا مثل اربابت عنتری نژاد استاد و دکتر که هیچی تو کون دادن هم پرفسور شی . خواهرتو آخوند تو همون 20 سال مورد نظرت بگاد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخ از خسرو قدیری
      اولاً، "قدیری"، نه غدیری
      ثانیاً، من به خدا هم اعتقاد ندارم چه برسد به اسلام و "احمدی نژاد" که شما "عنتری نژاد" نوشته‌اید، که شما هم مثل او بی‌سواد و بی‌تربیت هستید.

      حذف
  20. كساني كه دوست دارند سگ بشاشه به قبر پدر مقام معظم رهبري اعلام حضور كنن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخ رئالیستی از خسرو قدیری
      مقام معظم رهبری زنده هستند. کدام قبر؟
      مثلاً سگ بشاشه به قبر ایشان، بعد از مرگ. خوب که چی؟ این مبارزه است با حکومت اسلامی؟
      با لعنت و توهین کاری از پیش نمی‌ره. یک کمی صبر داشته باشید. همین جریان سوریه و بعد حزب‌االله لبنان که کله پا شد و بعد هم تحریم‌ها و دلار چهار هزار( به زودی بیست هزار) تومانی دهان این حکومت را صاف خواهد کرد. با آرزوی شاشیدن به قبر آن آخوند و امثال او به چه نتیجه‌ای می‌رسید؟

      حذف
  21. یک مشت کسخل .....

    پاسخحذف
  22. اون خانم نه توتظاهرات بودونه مبارز.فقط صحنه چندثانیه ای مرگ دلخراشش معروفش کرد.وگرنه مثل همه جووناعاشق زندگی بود.انسانیت تواین افرادمرده که حریم واحترام افرادرونگه نمیدارند

    پاسخحذف
  23. harf kutahe man be in jenabe masalan iranie ke tuie Kalifornia sendegi mikone.malume ke to esmetro ke hichi hatta nasabetro ham mituni begi,chera ke toham az hamun arasele jomhurie akhundie ramale bajgir hasti ke ba dosdi wa gharate malo june mardom ta hala hokumat kardan.amma kabare badi barat daram : hich diktatorii natuneste ta abad bemune.hamdigaro kahim did.to wa amsalet ro balaie tierhaie cherag barghn awizun wa maa dar painesh ba lezat be junkandanetun.dorud bar azadmardan wa sanani ke baraie residane de hago asadi jeloie akundo amsaleshun mijangan.khoda rahmat kone neda wa janbasane amsalesh ro.wassalam

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخ از خسرو قدیری
      بابا شما که اینقدر جوش می‌زنی و شعار می‌نویسی، عرضه نداری به فارسی بنویسی؟ یا آنقدر بی‌سواد و احمق هستی که نمی‌تونی فارسی رو توی کامپیوترت فعال کنی؟ من که نفهمیدم چه زر زری کرده‌ای.

      حذف
  24. هرکی بگه فرق این بااصطلاح آدم‏(غدیری‏‏)‏ بایه حیون درارضای جنسی چیه!جایزه داره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخ از خسرو قدیری
      اولاً، قدیری
      ثانیاً، بگذار خودم فرق‌اش بگویم. هیچ فرقی نیست در "ارضای غرائز جنسی" بین انسانها و حیوانها. در دو مورد انسانها و حیوانها هیچ فرقی ندارند، خوردن و غریزه جنسی، یعنی شکم و زیر شکم. شاعر می‌فرماید:
      لذت دنیا زن و دندان بوُد
      بی زن و دندان، جهان زندان بوُد
      آنقدر آدم بی‌شعور و بی‌سواد(مثل جناب عالی) زیاد هست که یک نفر نظر من را درست متوجه نشده. یک دختری رفته تو خیابون، شلوغ بوده، شاید بعد از حال کردن مفصل با استادش، به جای اینکه بستنی بخوره، دیده خیابونها شلوغه، خیلی‌ها دارن تماشا می‌کنن، گفته بریم ما هم تماشا، حال کنیم. ضمناً توی اون خیابونهای فرعی بریم که زیاد خطری نباشه. یک بسیجیه مادر قحبه هم زده یک تیر خورده به او. حالا ما سه ساله داریم خودمونو پاره می‌کنیم.

      حذف
  25. مادرت روحسن فیروزآبادی گاییدبلکه دیگه فینگیلشی ننویسی

    پاسخحذف
  26. زنده باد ندا! دروود بر شرف نداهاي اين سرزمين كه شرف خود را با خون خود ابدي كردند و ننك جيره خواري حكومت و زندكي حيواني داشتن و دنبال شهوت راني بودن را مثال يك زن اريايي شريف بر خود حرام كردند.دروود بر شرفت نداي اريايي .دروود بر شرف مادرت كه دختري به سان تو تربيت كرد.بهشت ابدي خدا حلالت باد.اميد دارم در روز رستاخيز صورت زيبايت را از نزديك ببينم.و مردني مانند شهادت تو را از خدا طلب ميكنم.برايم دعا كن اي در جوار رحمت خدا ارام كرفته...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخ از خسرو قدیری
      کدوم "روز رستاخیز"؟ "شهادت"... "خدا"... خیلی دلت خوشه. ندا خانم اگر آن تیر تصادفی بهش نخورده بود، مثل همه شماها یا تو ایران بود دنبال بدبختی خودش یا آمده بود خارج مثل شما کس خل ها که ازش قهرمان می‌سازید.

      حذف
    2. وقتي جواب ابله امد خامشي
      اين درازي در سخن بيهوده مي كشي
      خدا شما رو كه يك بيمار رواني هستيد شفا بده ايشالا
      من مثل بقيه فحشت ندادم تنت مي خاره
      برو عزيز برو خدا روزيت رو تو ستاد بسيج محله تون برسونه
      شك نداشتم كه شما به ظاهر مقدس نما هاي بسيجي حتي به خدا هم اعتقاد نداري
      فقط اسكناس و مي شناسيد و ...

      حذف
    3. جنابعالی زیادی وراجی می فرمایی، حالا نمی دونم این وراجیها و او خزعبلاتی که نوشتی ناشی از عقده های سرکوب شده شماست یا کهولت سن. در مورد ایشون (ندا) هم چون دیگه وجود ندارند، شما غلط بیجا می کنی که در مورد زندگی خصوصیشون و سایر موارد زرت و پرت کنی. اینو که دیگه تو اون مهد تمدن یاد گرفتی؟ یا اینکه نه مثل بز سرت و انداختی پایین رفتی و اومدی و بردگی هاتو براشون کردی و حسابی ترتیبتو دادن و یه چندر غاز انداختن جلوت، مست شدی فکر کردی خبریه؟ شما بفرما به همون شغل شریف بپرداز و در مورد مردم ایران، عقایدشون و مشکلاتشون نظر نده.
      البته شما رو درک میکنم بعد این همه سال احتمالا دچار بحران هویت شدی، اینجا که دیگه رات نمی دن، اونجا هم هیشکی آدم حسابت نمی کنه حالا فک نکن میای مینویسی استاد دانشگاه سن خوزه ما کفمون می بره، اون دوران تموم شد. همه می دونند این دانشگاهها پر شده از یه سری استاد از جهان سوم هندی، چینی و ....
      این جواب مودبانه بت دادم که فک نکنی همه چشاشونو می بندن و فحش می دن و تو هم به ریش همه بخندی. سطح جنابعالی اون مدرک و پستت نیست، همین خزعبلاتیه که می گی.

      حذف
    4. پاسخ از خسرو قدیری، سن حوزه، کالیفرنیا
      درست گفتی "زری خان کمال". صبح شنبه است در سن حوزه و من از بیکاری(چون خانم رفته خرید) این‌ها را نوشتم. ولی تنم نمی‌خاره. ضمناً من سی سال است آمریکا هستم و مثل شما ایران نرفته‌ام جنده‌بازی. چاپخانه دارم و دانشگاه هم درس می‌دهم و پول هم هیچ جیز بدی نیست، خیلی هم خوب است و من هم به اندازه کافی دارم و شمایی که نداری(یا رفتی سعی خودت را کردی از این آخوندا بگیری ندادند) و در بدبختی از دولت فرانسه یا هلند پول ماهیانه مفت می‌گیری و کون‌ات می‌سوزد و حسادت می‌کنی به من و امثال من. وگرنه کس خواهر بسیج و آخوند و سرکار جناب عالی و دیگر شعاردهندگان و پای گودنشستگان و لنگ اش کن‌گویان مثل شما.

      حذف
    5. پاسخ از خسرو قدیری
      من سی سال پیش از دانشگاه برکلی که شما نمی‌دونی چیه و کجاست فوق‌لیسانس برق گرفتم نه از آن جاهایی که خودت ظاهراً گرفتی یا اینکه کلاً بی‌سواد هستی. همهان موقع هم که شما بچه بودی آب نبات می‌خوردی من توی کنفدراسیون بودم. عقده‌هایم هم تا آنجا که خبر دارم سرکوب نشده، چون هم زمان شاه پدرم در بازار بود و من را فرستاد آمریکا درس بخونیم و هم زن گرفتم، عقده جنسی فکر نمی‌کنم داشته باشم، اقلاً به اندازه شما ندارم. چه اشکالی دارد در مورد پستانهای آن خانم نظر دهم؟ حالا مرده یا زنده... حرف حق تلخ است جواب‌اش هم فحش نیست.

      حذف
    6. اوه اوه همچین میگه برکلی که انگار تو یه منظومه دیگست، البته محله خطرناکیه اونجا و خوب نمی دونم والا چی بسرتون اومده که الان داره می زنه بیرون.
      ما که مثل پدر شما پدرمون خون مردم و تو شیشه نمی کرد نبودیم که از همون لیسانس پاشیم بریم آمریکا ولی خوب اونقدا هم خنگ نبودیم، حداقل 4-5 تا استادای ما تو لیسانس از ام آ تی و استنفورد اومده بودند. لیسانس و فوق رو نه با پول خون مردم که با پول کارگری بابام تو بهترین دانشگاه های ایران خوندم اونم مهندسی مکانیک به کوری چشم شما هم پذیرش دکتری هم از یکی دو تا دانشگاه همون مهد تمدن شما دارم و البته یکی دوماه دیگه اونجا متاسفانه، البته اینبار نه با پول بابام که ریسرچ اسوسیتشیپ گرفتم (نمی گم فلوشیپ گرفتم که فکر کنی بلوف میزنم).
      اینا رو گفتم که با مردمت اونجوری که اون آمریکاییا بهت برخورد می کنن حرف نزنی و فکر نکنی ملت تو عصر حجر زندگی می کنن و جنابعالی خیلی کسی هستی.
      در ضمن محض اطلاع سایر دوستان، این آقایونی که 30 سال پیش هی میرفتن آمریکا جزو کسایی بودن که عرضه درس خوندن و قبولی تو دانشگاههای ایران رو نداشتن، دانشگاه آزادی هم که نبود، پا میشدن می رفتن آمریکا.
      خر فرض کردی ملتو؟ گفتم که اون دوران تموم شد که ملت تو ایران الاغ سوار می شدن یکی که دو کلاس سواد داشت آدم حسابی بود. مردی پاشو بیا اینجا تا بهت بگم که کسی کود هم بارت نمی کنه.
      از تو با سوادتر و آدم حسابی تر تو ایران فراوون هست. برکلی برکلی می کنه برا ما.

      حذف
    7. khosro ghanbari : ham esmet mostaare vagheie nist ham shero ver nago , to aslan midoni berkli kojast?hamash dari dorogh migi. zehnetam onghadr monharefe ke gheir az paeen taneh be hichi fekr nemikoni. to fekr konam madraketam az fahshakhonehaie america gerefti

      حذف
    8. آقای بی‌سواد "فینگلش" نویس
      نوشتی من می‌دونم برکلی کجاست؟ تو که می‌دونی، اقلاً درست بنویس
      Berkeley
      است نه
      berkli
      اگر سواد داشتی اقلاً فارسی می‌نوشتی و یک جستجو می‌کردی در اینترنت می‌فهمیدی من کی هستم. شما یک جوجه عقده‌ای هستی و ترسو که جرئت ندارید اسمهاتون را بگذارید فکر کردید وزارت اطلاعات کونتون می‌گذاره. شماها هستید اینها را بزرگ کردید فکر می‌کنند کسی هستند. صاحب این وب لاگ برداشته یک عکس نسبتاً سکسی از این خانم ندا گذاشته که پستانهایش در مرکز قرار داده شده‌اند. چه اشکالی داره که من در مورد آنها نظر بدهم؟ حالا اگر طرف یک مبارز نستوه بود، سالها زندان افتاده بود، لباس چریکی تنش بود، مثل مریم ماه تابان(که تازه او هم بد کس و کونی یک موقعی نداشته) یک چیزی. یک کسی که تصادفاً رفته تو خیابان تیر خورده(و چه بسا چند ساعت قبل از آن یک چیز دیگه‌ای خورده). خوب هرچی عکس هست از او اینطرف و آن طرف، آدم می‌بینه چه مال خوبی بوده. آدم نگه حیف؟ و اگر بگه باید فحش‌باران بشه؟ مرلین مونرو هم خوب کسی بود و مرد و هنوز هم آدم می‌تونه روی عکس‌اش جلق بزنه. چه اشکالی داره؟ حتماً باید گلشیفته باشه، اگر مرده باشه نمی‌شه جلق زد؟ والله ما زدیم شد.

      حذف
    9. آهان پس جنابعالی دنبال سوژه جهت امر شریفتون بودید آقای دکتر. خوب چرا اینجا یه سرچ کوچولو می کردی عکسای اون خوشگلای زمون خودتون که شما رو دچار عقده کردند، نه اینکه بیای اینجا ادای آدما زبر و زرنگ رو در بیاری. اون شاه اگه یکصدم این آخوندا عرضه داشت شما معلوم نبود کدوم گورستونی داشتی حمالی می کردی و حالا راست راست نمی گشتی و بیای اینجا ملتتو مسخره کنی.
      رفته 30 سال داره حمالیه اجنبی می کنه سوژه های جلقشو میاد تو سایتای ایرانی پیدا می کنه مرتیکه پفیوز.

      حذف
  27. Aghay ghadiri.tahghigh kardam,chenin shakhsi ba in moshakhesat vojod nadarad.
    malom ast az sefarat-khane (fahshekhane)jomhori eslami ba esm ja-li dari sam-pashi mikoni
    ridam to roh khomini va hame taraf-daranash
    ridam to eslam va dahan khameneh-ei va rahbarash

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخ از خسرو قدیری
      عجب شما باهوش هستید. برو توی سایت دانشگاه سن حوزه و اسم من رو بزن ببین چنین شخصی وجود داره یا نداره. ضمناً، بله، الان از کنسولگری زنگ زدند گفتند برایم یک کاتن ساندیس فرستادند!! با فحش دادن به آخوندهای مفت‌خور و کثافاتی مثل احمدی نژاد شماها فکر می‌کنید چقدر مبارزه دارید می‌کنید. خاک بر سرتان. اگر جرئت داری اقلاً اسم واقعی‌ات را بنویس. نمی‌نویسی چوم نمی‌خواهی راه ایران را خراب کنی که وقتی رفتی بتوانی پسته بخوری و قرمه‌سبزی و با پول دلارت آنجا پادشاهی کنی و با قیمت یک دهم آمریکا و اروپا بهترین جنده‌های ایرانی را بکنی و بیایی اینجا با نام "ناشناس" شعار بدهی. وگرنه، من سی سال پیش رفتم ایران و با اگر الان بروم صاف می‌افتم زندان. کجا بودید شما جوجه‌ها وقتی من و امثال من شاه را انداختیم.

      حذف
    2. adami ke paeen taneh yek adame mordeh fekr koneh bayad bere bemire

      حذف
    3. مردک عقده ای کجا اسمت هست؟ نیست که مریض. توی کافه یا بیکریش هستی. حالا هرجند سن حوزه استیت هم مالی نیست.اسمی ازت نیست دو سال پیش یه درسی گرفته بودی بعدش انداختنت بیرون. البته اگه خودش باشه و نخوای اونو خراب کنی برو ..... مامانت و زنت بازی کن بی ناموس

      حذف
  28. براوو ققققدیری جان!!!میشه عکس خواهرتون یاهمسرفداکارتون روبذاریداینجاتاماهم نظری بدهیم!خوب بالاخره ماهم جوونیم بااین همه محدودیت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خاک بر سرت. خواهر من مُرد در زندان این آخوندها. زن من هم شصت سالش است و تو به اندازه شاش او هم نیستی.

      حذف
  29. شوهرخواهرتون به شمامیگه هفته ای چندبارباخواهرتون رابطه جنسی دارند؟ازویژگی های جنسی خواهرتون چطور؟یاشمابه ایشون میگیدسایزکرست همسرتون چنده؟ ومثلأحالت داگی روبیشترترجیح میدندیانه؟به ماهم بگیدممنون میشیم آقای غدیری

    پاسخحذف
  30. baba base fagat harkas ba har bardashte o fekre bega
    koda beyamorzadesh

    پاسخحذف
  31. کله کیری مامانت روسیف السلام کچل گایید.فینگلیش ننویس

    پاسخحذف
  32. شايد اين اقاي قديري واقعي نيست
    شايد شخص ديكري براي تخريب قديري واقعي خود را جاي او معرفي ميكند
    همه ميدانيم كه در جاهاي مجازي عمومي هيج كس اين كونه بي مهابا با مشخات واقعي ظاهر نميشود
    شايد مثلا اين اقا دانشجوي سن خوزه باشد و در حال تخريب استادش است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیرم توکون مامانت بااین فکرت.مادرجنده

      حذف
  33. پشت سر مرده حرف نزنید .تا کی فحش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تاموقعی که کس مامانت جربخوره

      حذف
  34. ای غدیری شعورت دراندازه خرمش قنبرهم نیست!!سمت آلت مبارکه روبگیرسمت قبرخواهرجندت وخودت روحسابی خالی کن!!!‏

    پاسخحذف
  35. روحش شاد
    ولی همیشه یادش گرامی

    پاسخحذف
  36. قدیری جان منم باهات مافقم درست میگی کس ننت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. توچواسکلی هستی که کلیدکردی به کس "ننه‏"ملت.کیرم توکس مامان جوووووونت

      حذف
  37. غدیری .....هنگاهی دوباره به پاسخاحمقانه ات بنداز :من شصت سالمه و دخترهای دانشجوم با من حال نمیکنن .....ندا با استادش که معلوم نیست جه سروسری داشته.....
    ابله جان استاد ندا یه پیرمرد هفتاد سال به بالااست.
    اون موقع که شما تو امریکا داشتی اقتصاد جنسی توکون مبارکت میکردی همزمان تهرانبودی و دیدی که ندا چرا وچگونه تیرخورد.
    درضمن بد نیست عکستو اینجا بذاری چون از نظر اقتصاد جنسی حتی پیرمردهای ابنه ای هم جای امیدواری برای یافتن چیز خوب رو دارند..
    اما و اما یکاستاد دانشگاه و اینگونه ادبیاتی واقعا جای شگفتی داردمگر اینکه این استاد از نظر اقتصاد جنسی ابنه ای باشد وقصدش ابراز وجود وپیدا کردن گوداستاف.

    پاسخحذف
  38. همین توو امثال تو که شاه رو انداختین الان روزی چند میلیون فحش نثارتون میشه دیگه.جالبه افتخار هم میکنی باعث و بانی این همه ظلم و کثافت کاری تو این کشورشدین تو و کثافتای امثالت.

    پاسخحذف
  39. عزیزان خسرو مشکل روانی داره. اسکیزوفرنی داره.دست خودش نیست. با ادمی که مشکل روحی داره اینطوری صحبت نکنید. بدتر میشه.خودتونو عشقه. بی خیال.

    پاسخحذف
  40. رحش شاد و یادش گرامی ما باید یاد بگیریم به جای ناسزا با منطق باهم حرف بزنیم تا خودمون درست نشیم این مملکت رو هم نمی تونیم درست کنیم یاحسین میرحسین

    پاسخحذف
  41. dorooooooooooooooooooood be ruhe paket ey shahid, to javdaneh hasty, hala ye mosht marize jensye oghdeyi ham har chy mikhan began, az to gohare pak shoja chyzy kam nemishe, to koja, in ashghalhaye tarsuye maryze jensy koja

    پاسخحذف
  42. قدیری فکر کنم دیگه زنت از خرید برگشته و قرصهاتو بهت داد.خندم گرفته چقدر فحش خوردی :)

    پاسخحذف
  43. baraye khodam va amsale khodam moteasefam ke ye irani hastam va ba che kasaie shodim 75 milion maha hala hala ha lyaghate democracy va azadiye bayan va aghida ro nadarim to in 33 sal barha sabet kardim

    پاسخحذف
  44. آقا فحش ندین یه مشت وطن فروش مادر جنده فکر میکنن با نماز خواندن و خوش رقصی برای آخوندهای عرب نژاد مادر جنده میرن بهشت !بزودی در حکومت بعدی باباشونو میاریم جلوی چشمای حرامزادهشان . البته اگر زنده در رفته باشند

    پاسخحذف
  45. قدیری الدنگ من سن حوزه هستم و همون جا هم درس می خونم ولی اسمتو نمی بینم توی لیست دانشگاه دروغگو. بهرحال چند نفری هستیم اینجا می خوایم یه گپ خیلی خیلی دوستانه باهات بزنیم تا کمی ادب ایرونی یادت بدیم استادک. خداییش اگه مردی ادرس و ساعت بده یه استار باکس هست همون جا خوبه؟

    پاسخحذف
  46. خسرو قدیری، تو غلط میکنی که راجع به سینه های ان خانم نظر میدی. اینجا را با جنده خانه ان بابای کسکش بازاریت اشتباه گرفتی.

    پاسخحذف
  47. Ghadiri,
    I am in Sacramento. You are sick. Shame on you Ghadiri. BTW I will find your wife's picture and add to this page so others can make good comments on it!

    پاسخحذف
  48. http://www.engr.sjsu.edu/kghadiri/
    Office: Engineering E371
    Telephone: (408) 924-3916
    E-mail: kghadiri@email.sjsu.edu

    پاسخحذف
  49. تف به روي ولدزناهايي بيادكه به مرده هم رحم نمي كنند وآن چه كه لايق خودشون وايل وتبارشونه نثارمرده مي كنند بخصوص كه اين دخترهيچ بدي درحقشون نكرده واگرهم درتظاهرات چه به عنوان معترض وياتماشاچي ويابصورت رهگذرحضورداشته بازربطي به هيچ احدي نداشته بلكه اوازحق مسلم خودش كه همانا آزادي درانتخاب عمل بوده بهره جسته بنابراين لطفاااااا دهن گشاد وكثيف خودتون روبراي ناسزاگويي به يك جواني كه جانش روآنطورتاسف بارازدست دادتوهين نكنيد وبه فكربدبختي خودتان باشيد كه جسما زنده هستيدونميدانيدچه سرنوشتي درانتظارتون هستند .من براي عزيزاني مثل ندا آرامش روح وبراي خانواده داغدارشان بخصوص مادرزجركشيده ازفراغ فرزندانشان ازصميمممم قلبم تسلي وصبرفراوان آرزومندم .خداوندهمه مارودرراه راست باعقل سالم قراربدهدكه حداقل تاآخرعمرمون مثل شيطان وباافكاري غلط وبيمارگونه زندگي نكنيم.آمين

    پاسخحذف
  50. Ghadiri,
    We are all waiting for your formal apology.
    Do it before it is too late.

    پاسخحذف
  51. همه نفرینهای آفرینش به روح و روان سلمان فارسی‌ ننگین که اسلام اهریمنی را بنیاد نهاد و شاگرد ننگینترش محمد تازی

    پاسخحذف
  52. motasefam ke ye adami majholol hal miad ba ye mozakhrafi ke mige daghighan be hadafesh mirese va hame be jaye inke dar morede in mozo sohbat konan to dame in mozdoor mioftan

    rohash shad va omidvaram be zoodi taghase khonesho az in mozdorhaye adam khor begirim:)

    پاسخحذف
  53. عزیزانی که برای آقای خسرو قدیری پیام گذاشته ایدو به قول معروف با او کل انداختید. یادتان باشد برای جواب دادن به یک آدم بی ادب نباید مانند او بی ادب بود. اگر ایشان همان گونه که گفته اند تحصیل کرده باشند هیچوقت این مطالب را در اینجا نمی نوشتند چون یک فرد با سواد و به قول خودشان استاد دانشگاه وقت برای این گونه اراجیف ندارد. پس خودتان را خسته نکنید. و وقتتان را پای مطالب ایشان تلف نکنید.

    پاسخحذف
  54. اسلام نفرت انگیز و چندش آوره

    پاسخحذف
  55. واقعا" که جای بسی افتخار است که فرزندان مام وطن، در سال 2012، قرن بیست و یکم، این همه زیبا فکر میکنن، از استاد تا دانشجو.

    پاسخحذف
  56. راست میگه. بدنی زیباوخوش فرم.زندگی وعشق برای ایرانی نیست!؟مرده شورسیاست روبرند

    پاسخحذف
  57. در پاسخ به تمامی دشنام دهندگان به خسرو غدیری یا قدیری :

    شما الکی ندا آغاسلطان رو بزرگ کردید ... میدونید چرا؟ چون ما ایرانیها دنبال بت هستیم و بت پرستیم ...
    درثانی کار درستی نبود که این دختر بدبخت رو کشتن ... اما قرار نیست از هر چیزی بت بسازیم ... ما باید این کشتار رو محکوم کنیم نه اینکه تو بوق و کرنا کنیم و از اشخاصی که اصلا سرشون تو سیاست هم نبود بت بسازیم ....
    با خسرو قدیری هم موافقم ... این دختر احتمالا روابط آزادی با استادش داشته و میتونسته حالا حالاها از نظر سکسی جذاب باشه ....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حرفهای تو اصلا ضد نقیض است. خودت فهمیدی چی گفتی؟ از یک طرف میگی باید کشتن این دختر را محکوم کرد، از طرف دیگر میگی با خسرو قدیری موافقم؟ مگر خسرو قدیری با کشتار این دختر مخالفت کرده؟ خسرو قدیری به گفته خودش یک آدم، البته آدم که چه عرض کنم،( لابد روی دو پا راه میره)، شست ساله است که ندا را دیده یاد خواهر و مدرسه در حال دادن افتاده. حالا این چه ربطی به مخالفت با کشتار داره، نمیدونم؟

      حذف
    2. حرفهای تو اصلا ضد نقیض است. خودت فهمیدی چی گفتی؟ از یک طرف میگی باید کشتن این دختر را محکوم کرد، از طرف دیگر میگی با خسرو قدیری موافقم؟ مگر خسرو قدیری با کشتار این دختر مخالفت کرده؟ خسرو قدیری به گفته خودش یک آدم، البته آدم که چه عرض کنم،( لابد روی دو پا راه میره)، شست ساله است که ندا را دیده یاد خواهر و مادرش در حال دادن افتاده. حالا این چه ربطی به مخالفت با کشتار داره، نمیدونم؟

      حذف
    3. هر کی که فهمید کافیه ... اگه قرار بود همه بفهمن که الان ایران اینطور نبود ... !

      حذف


    4. "هر کی که فهمید کافیه ... اگه قرار بود همه بفهمن که الان ایران اینطور نبود ... !"

      من که فکر نمیکنم که حتی خودت هم فهمیده باشی که چی گفتی. انهم نه بخاطر اینکه خیلی حرف سطح بالا و علمی زدی، بلکه از بس مزخرف گفتی. خدا را شکر ایران هنوز به جایی نرسیده که این حرفها را همه بفهمند، و الا باید به عقل ایرانی جماعت شک کرد. هر چه باشه، فقط دیوانه ها هستند که حرف یک دیوانه دیگر را میفهمند!

      حذف
    5. مامان تورو هم سگ گایید که با داداش خسروت موافقی.ولدزنا

      حذف
  58. این کی هست ؟ چرا معرفی نکردید ؟ سرکاریس ؟ دوربین مخفی ؟

    پاسخحذف
  59. دوستان عزيز , در مورد خسرو غدیری یا همفكران ايشان مولانا عبيد زاكانى راه حل بسيار زيبا يى دارد.ميفرمايند:

    هر معرفتى كه مرد بنگى گويد بر كير خرى نيس و در كونش كن

    آغاى خسرو غدیری و دوستان. نوش كانتان باد!

    پاسخحذف
  60. دوستان عزيز , در مورد خسرو غدیری یا همفكران ايشان مولانا عبيد زاكانى راه حل بسيار زيبا يى دارد.ميفرمايند:

    هر معرفتى كه مرد بنگى گويد بر كير خرى نيس و در كونش كن

    آغاى خسرو غدیری و دوستان. نوش كانتان باد!

    پاسخحذف
  61. پس اینه فرهنگ ایرانی‌ که پدر و مادرم تعریف میکرددند برام خوب که من تو ایران بزرگ نشدم خدا رو شکر

    البته میدونم همه آدما بد نیستن ولی‌ اینایی‌ که اینجا پیغام گذاشتن اکثرا صحبت کردن بلد نیستن بی‌چاره مردم ایران به جای یاد گرفتن چیزی خوب ، ورزش، هنر و موسیقی‌ مجبورن فحش یاد بگیرن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دروودبرغدیری حالااستادیااستادیارهست یاهرچیزی دیگه.آفرین بهش که تابوشکنی میکنه. این توهم قدیس سازی بایدتوایران نابودبشه.این خانم سرنوشتش ناخواسته اینطورشدوگرنه قبلش اونم دنبال عشق وحال بوده وحالااگه هم زنده بودعشوه گری میکرد

      حذف
    2. کس ننت . آخیش کس ننت برات بت شده بود با کیرم زدم توش بت شکنی هم حال میده. گی پدر.

      حذف
  62. خوشم اومد .. یکی بالاخره پیدا شد این بت ندا آغاسلطان رو شکست ... ما بت نمیخوایم ... هیچ بتی نیاز نداریم ... بابا به کی بگیم ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خاک بر سر خرت کنن با این بت شکنی. اون خامنه ای با اراذل و اوباشش هر روز توی سرت میزنن، آنوقت تو برای یک آدم هرزه مثل خسرو قدیری داری بابت هرزگیش کف میزنی. اسم این هرزگی را هم گذاشتی "بت شکنی"؟ واقعا که خلایق هر چه لایق. با این فهم و شعور و درک و فهم، شما لیاقت همین حکومت را دارید.

      حذف
    2. باشه ... خاک بر سر من خر .. اما خوشحالم که نه به کورش کبیر و داریوش صغیر و نه به هیچ آخوند و ملا و هیچ فرد دیگه ای اجازه بت بودن در ذهن خودم نمیدم ... نه به اون تاریخ 1400 ساله .. نه به اون تاریخ 7000 یا 2500 ساله...
      وطن ...
      کشور ...
      آریایی ...
      ایرانی ....
      اسلام ...
      مسیحیت ...
      زرتشتی گری ... بهاییت ...
      همه اینها یک چیز چرت و بی ارزش هستند ... همه فقط حرف هست ... و یک مشت کلمه بی ارزش ...

      آره ... خاک بر سر من که شما عوام خودتونو جر دادید که اسم خلیج فارس خلیج عرب نباشه ... اما دارن کیلو کیلو طلا و هزاران نفر زن و دختر به کشورهای عربی قاچاق میکنن ...
      حالا چه فرقی میکنه خلیج عرب یا فارس ؟ مهم اینه که دنبال بت هستیم و درمانده ...
      میدونی چرا آمریکا داره پیشرفت میکنه با 300 سال قدمتی که داره ؟ چون روی این چیزای مسخره ای که ما تعصب داریم تعصب نداره ...

      ندا آغا سلطان هم یه فرد عادی بود که از بخت بد تیر خورد و فنا شد ... همین ... حالا شما هم بهره سیاسی ازش ببرید ... بازم خاک بر سر من خر که همزبان من شما هستید (بجز دسته ای قلیل استثنا).

      حذف

    3. از جماعت ما که...
      به زبان قومیت های خود صحبت می کنیم...
      به زبان فارسی می نویسیم...
      به زبان انگلیسی طبابت می کنیم...
      به زبان عربی عبادت می کنیم...
      انتظاری بیش از این داشتن، زیاد است.

      "فریدون فرخزاد

      حذف
    4. "باشه ... خاک بر سر من خر .. اما خوشحالم که نه به کورش کبیر و داریوش صغیر................"

      پس چطوره، حالا که همه اینها را از ما گرفتند، بقیه را هم خودمان تو طبق اخلاص بگذاریم و تقدیم کنیم!؟ تو به جای اینکه به از دست رفتن این چیزها معترض باشی، به معدود اثراتی که از انسانیت در وجود این مردم باقی مانده معترضی؟ اسم این وادادگی را هم میگذاری "تابوشکنی"!؟ خودت را گول میزنی؟

      حذف
    5. دوست عزیز . وقتی همین حرفها فقط ورد زبون باشه ولی در عمل نشانی از درستی و خلوص نباشه پس بهتره دیگه ورد زبون هم نباشه .همش افتخار به گذشته که معنی نداره. گذشته دیگه گذشته .این دوره زمونه دنیا و دولتها برای نسل و تاریخ و قومیت و گذشته یک ملت تره هم خورد نمیکنن .

      حذف
    6. " آره ... خاک بر سر من که شما عوام خودتونو جر دادید که اسم خلیج فارس خلیج عرب نباشه ... اما دارن کیلو کیلو طلا و هزاران نفر زن و دختر به کشورهای عربی قاچاق میکنن .. "

      واقعا کی میخوایم از شعار دادن و تعصب الکی دست برداریم ... حرف حق هم که میشنویم بهمون فشار میاد !!!!!

      حذف
    7. خفه شو ننه کیر دزد پدر کونی

      حذف
  63. جمعش کنیددروود دروود رو.اینم اگه اون روزکشته نمی شدشبش درحال ساک زدن واسه دوستش بودچیزی که توایران فراگیرولی درخفاست وهمه مردم ایران به فکرکمربه پایین بعلاوه پستون اند.ای لعنت برملت ریاکارکه روزگارش شده این

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب باشه.مگر این بتو حق کشتنش را میده. از ان گذشته، مگر تو خودت هزار تا کثافت کاری نمیکنی. چرا یک زن نباید به اندازه تو حق داشته باشه.

      حذف
    2. دقیقا ... ملت دو رو و ریاکار ...

      حذف
  64. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  65. من نکشتم.آره توسط عامل رژیم آدمخوارکارگرجاویدکشته شد.این ملت بیماره.والاهرجای دیگه دنیااین وضعیت اقتصادواشتغالش بودصدبارانقلاب کرده بودند.این ملت فقط به فکرکمرپایینه.بلدند بهم ناروبزنند.عاقبتشم شده توسری خوردن

    پاسخحذف
  66. سال ۸۸جنگ قدرت حضرات بود.کجاییدشما؟!دوتاچک بزنیدازخواب بیدارشید!تواین ایران طرف داداش روسرپول حاضره بفروشه!انسانیت توایران مرده.بحث شخص نیست.وگرنه جامعه سالم ونرمال دربرابرهمین گرونی (بیکاری و...بماند‏)که ساعتی قیمتابالامیره خفه خون میگرفت!‏!؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  67. بابا شما هم عجب جو گیرید
    .یک کم عقلتون رو بکار بندازید.یک سرچی توی گوگل بکنید
    بله ، خسرو قدیری استادیاردپارتمان الکترونیک دانشگاه ایالتی سن حوزه کالیفرنیا به همون اسم و ا درس و تلفنی که داده هست.
    ولی چرا فکر نمکنیید ، یک آدم بیمار حالا یا مزدور رژیم یا دانشجوی بیماری که مثلا این استاد دانشگاه بهش نمره نداده یاهر الاغ دیگر ی آمده به اسم این بنده خدا بی خبر از همه جا پیغام میگذاره , تا اذهان بقیه رواز ماجرای اصلی منحرف بکنه.


    پاسخحذف
  68. اینکه ندا یا هر شخص دیگری قبل از از آمدن به خیابان به چه کاری مشغول بوده، به هیچیک از ما مربوط نیست و جزو زندگی‌ خصوصی دیگران است. نکتهٔ قابل توجه این است که اگر چه افرادی که کامنت میگذرند لذت جنسی‌ را حق طبیعی خود می‌دانند، اما وقتی‌ در مورد ندا نظر میدهند، با تصور درست یا نادرستی از او که حتا اگر درست باشد میتواند حق طبیعی هر انسانی‌ باشد، او را ارزش گذاری میکنند، که به نظر من قضاوت در مورد ارزشهای اجتماعی افراد نباید بر اساس فاکتورهای زندگی‌ خصوصی باشد.

    نکتهٔ قابل توجه دیگر برای من این است که ما در زمان جدال لفظی با دیگران چقدر روی روابط جنسی‌ از نوع فاعل تاکید می‌کنیم که این شاید نمایانگر ریشه‌هایی‌ از اعتقاد به ارتباط جنسی‌ برای تخلیه خشم و نه به عنوانه یک نیاز عاطفی و یا حتا یک غریزه است و نمی‌دانم این به علت پیشینه فرهنگی‌ ماست یا به علت شدت خشم سرکوب شده در چند ساله اخیر

    پاسخحذف
  69. متاسفانه این عقده جنسی درایرانیان نهادینه شده.

    پاسخحذف

بايگانی وبلاگ