۹ مهر ۱۳۹۰

کلیه‌ی ارتباطات میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با بیرون مسدود شده - پنج هفته بی خبری مطلق

درست از روزی که مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد با دخترانشان دیدار کرده اند، تا امروز هیچ گونه خبری از وضعیت میرحسین و رهنورد در اختیار خانواده ایشان قرار نگرفته است و حتی ارتباطات تلفنی کوتاه مدت و انگشت شمار ایشان که در مجموع این چند ماه کمتر از ۵ بار بوده نیز قطع شده است.
بدین ترتیب، خانواده آقای موسوی و خانم رهنورد پس از دیدار و انتشار خبر دیدار و نقل چند جمله از میرحسین، در بی‌خبری مطلق و قرنطینه خبری کامل از وضعیت ایشان نگه داشته شده اند و هیچ راهی نیز برای کسب اطلاعات از چگونگی وضعیت آنها وجود ندارد و این وضعیت موجب ایجاد نگرانی شدید شده است. این احتمال وجود دارد که برخورد قاطع میرحسین با مقام عالی رتبه دادستانی که به صورت مشکوکی در دیدار آنروز حضور داشت و یا سخنان امیدافزای میرحسین از جمله عوامل این قطع ارتباط بوده باشد.
کلمه
http://www.kaleme.com/1390/07/09/klm-75198/

۲ نظر:

  1. برگزاري هزاره فردوسي در سال 1313 و پيراستن زبان فارسي از كلمات عربي كه بر اساس ناسيوناليسم صورت مي گرفت توطئه اي از سوي غرب ها براي نابودي اسلام بود. همان موقعي كه در ايران با توسل به باستانشناسي، خرابه هاي تخت جمشيد از خاك بيرون كشيده مي شد و تاريخي ساخته مي شد تا ملت ما اجبارا به آن تاريخ افتخار كند. در حالي كه آن تاريخ كاملا بيگانه از اسلام بود. تاريخ پيش از اسلام و ارزشهاي آن هزاران سال بود كه مرده بود و دوباره به اين صورت احيا مي شد. هنرمندان ايراني از هنرها و ادبيات ايران صحبت مي كردند ولي در تمام مجموعه هاي كارهايشان يك كلمه از داستان كربلا نبود.
    مير حسين موسوي. روزنامه جمهوري اسلامي. 26 شهريور 1361

    پاسخحذف
  2. اون موقع ایران باستان رو به مردم حقنه میکردن وحالا هم اسلامرو .فرض اقایون اینه که ملت ایران هیچ قدرت تفکر وتعقل نداره ونیاز داره یه نفر به جاش فکر کنه.

    پاسخحذف

بايگانی وبلاگ