۲۹ بهمن ۱۳۸۹

تا بحال جمهوری اسلامی به این حقارت ندیده بودم

شما که میگفتید فتنه کور شد. شما که میگفتید ما چند صد نفری بیش نیستیم. چه شد که یک بار بعد از کور شدن فتنه بیانیه دادند حبس خانگیشان کردید؟ چه شد که اینقدر ترسیدید که جنتیتان را بفرستید و حرفهای درشت درشت بزند؟ این جنتی که معلوم است نهایت تجربه اش از دنیای  اینترنت شاید لمس کردن کی بورد از راه دور باشد ولی آن باسوادهایتان هم میدانند که باقطعی اینترنت و تلفن بازهم پیام موسوی به گوش مردم خواهد رسید. مردم پوستتان را قلفتی میکنند. شما براستی چقدر ذلیل شده اید . تا بحال جمهوری اسلامی به این حقارت ندیده بودم. شما خودتان دیده بودید؟

۳ نظر:

  1. من نمیدونم این مردک که تا حالا در معرض رای مردم قرار نگرفته به چه حقی از طرف مردم حرف میزنه

    پاسخحذف
  2. درود بر شیران بیشه آریا، فرزندان کوروش کبیر، یاران آریابرزن، هم پیمانان بابک خرمدین و شما سپیددلان سبزپوش. حال که سران خونخوار رژیم، آنانکه روی نرُون، فرعون، هیتلر و صدام را سپید کردند، قدمی ازقساوت خود برنمیدارند، راهی جز دست زدن به عملیات مقابل بمثل چریکی و پارتی زانی نیست. مزدوران رژیم با ایجاد رُعب، وحشت و ترور سعی در ایجاد خلل در اراده ما مردم داغدیده و ستمکشیده دارد. گرچه سیل دستگری واعدامها نه تنها کوچکترین اثری دراراده ما نگذاشته و ما را مصممتراز هرزمان برای سرنگونی این رژیم ددمنش کرده، اینک زمان آن رسیده که طعم و رعب و وحشت را به این سگان وحشی و خانواده شان چشانده. این مزدوران زر خرید تنها بعد ازچند عملیات چریکی و حتی انتحاری لحظه ای دوام نخواهند آورد. دلاوری یک جوان ازخود گذشته در تونس آتش غیر قابل مهارانقلاب مردمی را در جهان عرب به ارمغان آورد.
    ما هرگز طرفدار خشونت ویا مبارزه مسلحانه نبوده ایم. اما راهی دیگر برایمان نماده. تنها با خشونت و مقابله به مثل میتوان این رژیم را در اندک مدتی بزانوی ذلالت در آورد. هیچگاه فراموش نکنید ما برای آزادی سرزمین ایران وآرامش فرزندانمان میجنگیم وآنان برای مشتی زر. ما باید به هر طریقی وبا هر سلاح سرد یا گرم از خود و سرزمیمان دفاع کنیم. ایرانی آزاد حق هر ایرانیست. ما پیروزیم.

    پاسخحذف
  3. marg bar khameneie va hameye chaploosanash

    پاسخحذف

بايگانی وبلاگ